Co se dělo, děje a dít budu

Krásný večer všem,

Po víc jak třech měsících mám zase chuť psát a mám z toho fakt radost, tak doufám, že mi to aspoň chvíli vydrží, protože mám asi milion fotek a milion věcí, které bych Vám chtěla ukázat a říct.

Vždycky mám pocit, že se nic neděje, ale kdykoliv se podívám zpátky, tak najednou vidím, že to není až taková  pravd.




  • Za ty tři měsíce jsme stihli oslavit už 12 let spolu a já dostala pugét růží a nacpala si pupek na výborné večeři
  • zaletěli jsme si do Paříže, kde nám bohužel nevyšlo moc počasí a já měla po první návštěvě dost vysoké očekávání takže jsme byla trochu zklamaná
  • Oslavili jsme dědovi 70 narozeniny ♥
  • Udělali jsme naši úplně první fermentovanou limonádu
  • Vzali ségru do Jordánska
  • Vyfotila jsem pěknou řádku svateb
  • Po dvou letech jsme si dali náš nejoblíbenější Moscato od Jacobs Creek!
  • Byli jsme  na dvou svatbách a na jedné  protancovali střevíce.
  • Zajeli si na wellness a oslavili první výročí svatby ♥
  • Podívali jsme se do Wroclavi
  • Přečetla jsem několik knížek
  • Snědlo  jsem asi tunu avokáda
  • Jeli jsme na výlet do Prachovských skal
  • Byla jsem fotit jednu společenskou akci, kde byla i módní přehlídka a už nikdy víc.

A na závěr....
  • Dostali jsme  víza do Kanady! Teda, drahý dostal, ale já se k němu přiseru! ♥
Teď v srpnu mě čeká ještě jedna svatba, pár focení, pár návštěv  a na konci měsíce pojedeme do Dublinu  a já už se hrozně těším. Už teď mám kilometr dlouhý seznam všech  oblíbených míst, kaváren a restaurací, které musíme navštívit.  Je mi jasné, že zase budu odjíždět s brekem, že tam chci zůstat.:)

A jak jste se měli ty tři měsíce vy?:)




Gabi

2 komentáře:

  1. Tyjo, mega vás obdivuju, kolik toho stíháte, zvlášť co se cestování týče :)) A třeba to Jordánsko úplně závidím, tam bych hrozně chtěla :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhledový obrázek mě úplně uchvátil a ta koláž je také krásná ♥ Pořádně jste si zacestovali. Já jsem se květen/červen soustředila na školu - státnice, klaplo to :)
    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat