Rok 2019 bude asi fajn ♥



Včera  před spaním jsem si prohlížela fotky z posledních měsíců  a zase jsem si uvědomila jaký mám vlastně štěstí. Mám skvělou rodinu, která mě sice docela často rozčiluje, ale nikdy bych je nevyměnila,  mám  úžasného manžela a hlavně, hlavně jsme všichni zdraví.

Občas mi moje problémky přijdou jako ty největší na světě. Štve mě práce, připadám si tlustá a neschopná a celkově se svět  spiknul vyloženě proti mě. Máte to někdy stejně? Tak si  vždycky zalistujte ve fotkách  a uvidíte, že zase takový chudáci nejste. I když jasný, občas se člověk musí trochu (hodně!) politovat.

Od návratu z dovolené mám pocit, že se pořád něco děje a i když je to občas trochu únavný, jsem za to fakt ráda.


  • Mám za sebou první svatbu v tomhle roce a ještě mě jich pár čeká a já už se vážně těším! 
  • Měla jsme možnost absolvovat svůj první  foto workshop, z kterého jsme byla a vlastně ještě pořád jsem  fakt nadšená.  
  • Byli jsme si poprvé tenhle rok zalyžovat  a chytli jsme ideální počasí. Už aby jsme jeli Zas. 


  • Stihli pár návštěv, skvělou večeři v Los Adelitos,  naprala jsem se na Running sushi a cpala se Pad Thai, až se mi dělali boule za ušima a po sto letech jsme si zašli do kina.
  • Naučila říkat lidem ne, co se focení týká a  musím říct, že mi to ušetřilo spoustu času děláním něčeho, co nemám ráda a taky spoustu nervů:)
  •  Začala jsem se učit španělštinu a zatím mě to fakt hodně baví.




Momentálně nás čeká víkend s naší neteří, která za námi přijede na návštěvu. Příští týden  pro změnu  výstup na Sněžku na  východ slunce, tak nám držte prosím pěstí ať není mlha. Hned potom mě čeká můj první muzikál a jsem zvědavá jestli se mi bude líbit a v květnu nás čeká víkend v  Paříži, kam se neskutečně těším.   Konečně mám pocit, který měl přijít už  1 ledna. Bude to skvělej rok ♥

A jak se máte vy?:)


Krásný víkend všem, 
G.  

Gabi

Žádné komentáře:

Okomentovat