Dublin a moje nejoblíbenější místo na světě

Krásný večer všem,

Už  to bude týden, co jsme se vrátili  z Dublinu zpátky do Prahy a já měla konečně čas si projet aspoň malou část fotek, které jsem tam nafotila a říkala jsme si, že se s Vámi podělím o "pár" fotek z mého nejoblíbenějšího místa na světě, z Národní botanické zahrady.

Dokud jsme v Dublinu bydleli, chodívala jsem se tam  procházet skoro pořád, hlavně do skleníků. Všichni kamarádi a rodina, kteří k nám přijeli, byli automaticky k návštěvám nucení také a k tomu jako bonus dostali sáhodlouhý monolog o tom, jak je to tam úžasné.

 Zůstalo mi to doteď, kdokoliv je ochotný se se mnou o Dublinu bavit, vždycky mu začnu cpát právě botanickou ♥

Nejsem  zrovna ten tip, co je posedlý kytkami, spíše naopak. Cokoliv, co doma pěstujeme, tak zaručeně  do pár týdnů umře, i když je to třeba  pomalu nesmrtelný kaktus. Nic. Nic nepřežije. Ovšem miluji skleníky, tu architekturu, spoustu světla, teplo a ten pocit, že jste se ztratili někde v říši divů.
***

Takže pokud se do Dublinu chystáte ( což bych Vám fakt doporučovala!:D ) zajděte si tam. Opravdu to stojí za to a  jako bonus  je to zadarmo. A jak všichni víme, Češi mají rádi věci, za které nemusí platit.



A jaké je vaše oblíbené místo?

































Gabi

Žádné komentáře:

Okomentovat