Focení s Karolínou

Hezký večer všem,

V červenci 2014 jsem měla možnost potkat  Káju. V té době  děsně frčel votočvohoz ( i když ten asi frčí doteď že? ) a Kája  v nějakém fóru sdílela svoje fotky  a já,  hned jak jsem ji uviděla,  jsem si řekla, že sní chci fotit. A tak slovo dalo slovo!

Naše první focení bylo v Kroměříži v Podzámecké zahradě a fotky, které vznikly patří mezi moje vůbec nejoblíbenější.
Po hodně dlouhé době jsem fotky vyhrabala ze šuplíku, všechny je projela a vybrala pár těch, které jsem ještě nikdy neupravovala a ani nikomu neukázala. Dost mě mrzí, že jsme v té době nefotila do JPG a tím pádem jsem si si při úpravě nemohla tolik vyhrát:)

V tom samém roce, tentokrát však v říjnu jsme se potkali  ještě jedou. Bylo to jedno z posledních focení tady v Česku, které jsem měla předtím než jsme se odstěhovali do Dublinu a a chvíli předtím než Kája odlétala na pár měsíců  fotit do Soulu.

A teď  o 4 roky jsme se potkali znovu. Sice se to neobešlo bez komplikací a odkládání, protože se mi zrovna v den focení rozbil foťák, ale o pár týdnů později jsme to napravili. Nafotili jsme úplný opak toho, co jsme fotili  pár let zpátky a já byla nadšená!
No a teď  v říjnu jsme pro změnu zkusily yoga photoshoot. Ráda bych třeba na jaře nafotila celou sérii, tak doufám, že se zadaří.

Mám ráda ten posun čtyři roky zpět versus současnost. V posledních měsících/ možná i letech mě hrozně baví přirozený fotky  bez různých póz a  make-upu a  celkově ta příroda. I když v tomhle případě miluju i tý původní, trochu načančaný ♥  Hlavní je se umět pochválit! 

V následujících týdnech bych vám chtěla ukázat víc fotek, které jsme měli možnost nafotit během jara a podzimu:)

A jaké fotky  máte nejradši vy?:)

P.S: Bohužel mi z nějaké podivného důvodu nejde přidat  instagram na blog, takže než to vyřeším hodím  vám ho sem:
můj osobní : https://www.instagram.com/gabisolta/
A taky jsem si po delším rozmýšlení se vytvořila jeden i  vyloženě  pro blog: https://www.instagram.com/zrzkazceska/

Mějte krásný víkend,
Gabi


Červenec 2014






Říjen 2014




Květen 2018


Říjen 2018. horzně se těším až budu mít čas a vrhnu se na fotky z téhle yoga session ♥



Gabi

Žádné komentáře:

Okomentovat