Nový Zéland - Lake Matheson& Gillespies Beach

A je načase vytáhnout fotky z šuplíku a že jich tam je. Až je mi hanba, že jsem je tam nechala ležet tak dlouho!

Take a short walk to Lake Matheson 
and capture the perfect photograph of snow-capped 
Mount Cook reflected in the dark waters.

No a kdo by se po takovém popisku k jezeru Matheson netěšil!

Lake Matheson se nachází v blízkosti Fox Glacier a přezdíví se mu Mirror lake, díky tomu, že s v něm nádherně zrcadlí nejvyšší hora Nového Zéland Aoraki (Mt. Cook).  No co si budeme povídat, už jsem  ty svoje fotky pomalu viděla na obálce National Geographic. Ovšem znáte to, ne každý den je posvícení, kór na Zélandu, kde se počasí mění ještě častěji než moje nálady.

Bohužel se díky počasí v jezeře nic nezrcadlilo a přes  mraky  nebyl vidět ani náznak Mt. Cook. No moji kariéru fotografa pro NG to nepotěšilo, ale i přes naprd počasí jsem si to místo zamilovala díky těm jejich božím cestičkám a lávkám ♥

Po asi hodinové procházce jsme se rozhodli zabalit si pár švestek a vyrazit hledat nějaký kemp, protože  Zélandu není nic horšího  než jezdit v noci po tmavých polňačkách s autem,  jehož světla září asi tolik jako já po nočním tahu a hledat kemp, který nechce být nalezen.

Na CamperMatu ( nejlepší aplikace, kterou na Zélandu najdete!) jsme si našli DOC kemp, který  byl kousek u pláže a vyrazili jsme. Vedla k  němu úžasná nezpevněná cesta a my  se celou dobu modlili aby jsme po cestě nepíchli, protože náhradní  pneumatiku jsme sice měli, ale hever už ne.

Ale  podle posledních třech fotek můžete vidět, že to stálo za to. Sice tam příšerně foukalo, ale ten západ slunce ♥

Dobrou noc,
Gabi



A i sluníčko nám asi na 5 minut vykouklo.







Hned vedle téhle pláže jsme kempovali




Gabi

Žádné komentáře:

Okomentovat