Nový Zéland - Track na Isthmus Peak

Krásný den všem,

Dneska o našem výstupu na Isthmus Peak s božích výhledech

Ještě předtím, než jsme  jeli cestovat po Jižním ostrově jsme měli naplánovaný track na Roy´s Peak a  hrozně jsme se na něj těšili, ale bohužel kvůli lambingu, byl track v době  když jsme Wanakou projížděli uzavřený, takže jsme museli hledat jinou alternativu  a padlo o na Isthmus Peak.

A long, steady climb that rewards walkers with spectacular, panoramic views of Lake Wanaka and Lake Hawea as well as the mountains of the Southern Alps.


Takhle je track popisovaný na stránkách Wanaka Lake a já bych  bych tomu přidala ještě  příšerně strmej,  slzy z naprostého vyčerpání a puchýře  snad na každém prstu.

První problémeček začal už na začátku téhle "procházky. Nevěděli jsme kde začíná a protože jsme vycházeli už docela pozdě, tak spoustu lidí už bylo dávno někde v trapu. Takže jsme se trochu zamotali a po chvíli, co jsme se strávili prodíráním se křovím nám došlo, že tudy cesta asi nevede. nakonec jsme začátek přeci jen našli a mohlo se vyrazit.

Cesta nahoru není nijak dlouhá a ze začátku jsem si říkala, že to  rozhodně  není taková hrůza, jak někteří psali. Z tohohle omylu jsme  byla později vyvedena, protože je tam téměř kilometrové převýšení, což dohromady s relativně krátkou a klikatou trasou je  tak trochu peklo na zemi, nebo aspoň moje osobní peklo.  I když musím říct, že výhled, který jsme měli  celou cestu na jezero Hawea byl opravdu krásný.

Největší  krizi jsem zažila asi v půlce, kdy to na jednu stranu vypadalo, že už tam skoro budeme, ale ono prd a já byla v u chvíli tak vyšťavená, že jsem si kecla do trávy a začala brečet, že už dál nemůžu a že chci jít zpět. Parádička.

Nakonec jsem byla ráda, že jsem se sebrala a došli jsme až nahoru, protože ten výhled stál opravdu za to. Po jedné straně Wanaka lake a na druhé Hawea lake ♥ 

Jinak cesta dolů byla stejně příjemná. Hlavně pro všechny moje puchejře! Ovšem kdybych teď mohla, tak se zvednu a lezu nahoru znovu a ani u toho nebudu remcat! No možná trochu.


























Gabi

Žádné komentáře:

Okomentovat