Můj měsíc - září & říjen

Krásný den všem,

Sice  ještě pár dní do konce října zbývá, ale říkala jsme si, že v plánu už toho tolik nemáme, tak by bylo fajn si ty poslední dva měsíce nějak hezky sesumírovat.





Z Á Ř Í 

Září pro mě začalo  " výletem" do Krkonoš, kam jsem jela fotit svatbu. 
Měla jsem možnost se zase po letech podívat do špindlu, kde jsem jako malá trávila téměř všechny prázdniny u babičky a  dědy. Hrozně mě mrzí, jak se město za těch 15 let hrozně změnilo. Všude jen samé apartmány, které nahradily všechny ty krásné chajdaloupky .


No není jako z pohádky ♥



Z předsvatebního focení s Kubou a Aničkou

Bohužel téměř celou svatbu Aničce a Kubovi propršelo, ale i tak  si to užili♥


Hned v neděli jsem si sbalila pár švestek a vyrazila zpátky do Prahy, protože nás následující den čekala  cesta do Berlína. K pobavení všech, se mi podařilo booknout autobus  už na sobotu ráno, místo pondělí, takže jsem si vydělala.  Pár let zpátky se mi podařilo zabookovat letenku do Barcelony o den později, než jsem tam měla být. Win win Gábino. Ale zpět k Berlínu.
Berlín byl boží! Měl skvělou atmosféru, relativně levný jídlo a dokonce se nám po třech dnech podařilo i zorientovat v těch jejich vlacích. Navíc jsme se měli možnost vidět kamarády z Německa, se kterými jsme se potkali na Zélandu:)


Po víc jak roce jsem si  zase dala zlaté kiwi, kterým jsme se ládovala na Zélandu neustále. Podařilo se mi vyčmuchat, že ho mají na rohlíku, takže budu šetřit do prasátka a pak si ho koupím!:D škoda, že ho u nás nemají normálně v supermarketech.
 ♥

Z Berlína jsme letěli na naši svatební cestu. Když jsme x měsíců předtím začali řešit, kam by jsme jeli, tak já chtěla zase zpátky Asie, ale drahouš byl proti, že  by se zase po dlouhé době chtělo nějakou dovču, kde se budeme většinu dne válet, cpát se dobrotama, pít drinky a občas si zajedeme na výlet a tak, když jsme náhodou narazili na levné letenky na Kanáry  bylo rozhodnuta.

Tenerife bylo krásný a my dovolenou strávili přesně tak, jak jsme si naplánovali. Po hodně dlouhé době jsem si konečně odpočinula a celkově si hrozně užívala, že  vůbec nic nemusím. Za celou dobu jsem  otevřela počítač jen tehdy, když jsme se koukali na seriál a přečetla jsem hromadu knížek.





Po dovolené ovšem následoval docela tvrdý pár do reality, kdy se toho nakupilo děsně moc a já nevěděla, co dřív, ale zvládlo se to. Navíc jsme konečně dostali hotové fotky ze svatby a náramně se u nich pobavili a u některých mi  málem ukápla i slza!


Posledních pár dní v září jsme si ještě užívali sluníčka, chodili na procházky, četli si v parku a celkově se snažili trávit, co nejvíc času spolu, protože díky focení   jsme nějak nestíhali mít na sebe čas  a když už jo, tak jsem byla totálně vyždímaná.  Do toho jsme si jako bonus obarvila vlasy a bohužel jsem dopadla tak trochu jak pták ohnivák, což nebyl zrovna záměr.






Ř Í J E N

Říjen nám začal víkendem u rodičů, který byl především plný návštěv a focení. Musím říct, že po dvou dnech jsem byla zdrchaná víc než po 14 dnech v práci. 

Tohle kouzelný místo máme kousek za městem a já na něj narazila úplně náhodou, když jsem měla focení ♥


U babičky na zahradě♥


Nafasovali jsme tunu věcí ( taky to tak máte, že kdykoliv přijedete  na pár dní domu, tak veškeré příbuzenstvo žije v představě, že u vás doma strádáte a nic nejíte a musím vám napakovat milion věci?) Mám plnou skříň marmelád a dalších věcí a jsem vážně zvědavá, kdy to budeme všechno jít. Jo a chcípá nám bazalka. Vždycky nám všechno chcípne. I ten vřes, co jsem koupila pár týdnů zpátky, což už je tak trochu umění.

A z jednoho kouzelného focení s Míšou.



Na konci října jsem si taky řekla, že bych zase mohla začíst jíst pravidelně a víc se hýbat. No někdy to jde a někdy taky ne. Třeba dneska to asi nepůjde, protože je venku škaredě a já mám poněkud nabručenou náladu. tak uvidíme. Ráda bych na tohle téma napsala článek, tak uvidíme jak to dopadne.


Víkendový rána bývají většinou docela fajn!




V říjnu jsem měla možnost se zase potkat s Kájou, tentokrát na yoga photoshootu. Vyšlo nám vážně krásný počasí a já si celé focení fakt užila.  Ráda bych bych v průběhu jara nafotila celou sérii související s yogou, tak uvidíme, jestli se mi to podaří.



Fotili jsme v okolí Hostivařské přehrady!

Fitness tvarohová buchta! většinou mě všechny buchty, dorty atd. co mají v  názvu fitness dost odrazují ( kolikrát to má navíc do fitness buchty hodně daleko a to si pak radši dám nějakou pořádně prasáckou buchtu!), ale takhle byla výborná! A protože doma nemáme jiný pekáč než tuhe formu na bábovku, tak veškeré  koláče, buchty a všemu tomu podobné peču v tom. Hospodyňka hadra.

Když už je řeč o tom jaká jsme úspěšná hospodyňka, tak jako malá jsem žila v domnění, že až budu velká a vdám se, tak se naučím automaticky prát, vařit a žehlit. No, co vám budu povídat, prát neumím a už x let používám jeden program, žehlit taky neumím, protože poslední dva roky jsme neměli žehličku a předtím  když jsem si ji v Dublinu koupila, tak se mi při prvním žehlení podařilo propálit koberec  a pak už jsem neměla odvahu ji znovu zapínat a a když jde o vaření, tak to už je lepší radši to nekomentovat.



Taky jsme si zašli úplně poprvé do Dishe na buger ( který byl  mimochodem fakt výborný ) a při té příležitosti si chvíli poseděli na Míráku ♥

Když už je řeč o náměstí Míru, tak jsme se byli podívat na Signal festivalu a bylo to fajn, ale že bych z toho měla kdovíjaký vrcholný zážitek, to říct nemůžu. Hlavně mi vadily ty davy. V posledních letech jsem tak trochu asociál.


Minulý víkend jsme taky konečně vyrazili na výlet. Moje první návštěva českého švýcarska a já se zamilovala ♥  Všechny ty krásný barvy a ten výhled. Byla nám sice trochu zima a bylo tak hodně lidí, ale i tak to stálo za to:)
Navíc jsme večer zakončili pizzou a filmem. No neber to!





Na dovolené jsem konečně měla i více času načtení ♥ Minulý týden jsem si na Martinusu objednala další čtyři knížky a už se těším až příjdou a já se do nich pustím:)

Sarah J. Maas  patří mezi moje nejoblíbenější autorky, stejně tak Cassandra Clare a ani u jendé knížky jsme nebyla zklamaná.





Ink  byla až skoro ke konci docela velká slabota, ale  na závěr se to konečně rozjelo a já si teď budu muset přečíst další díl!:D

Má lady Jane byla taková zvláštní, ale rozhodně jsem se u ní pobavila:)


Pokud jste ještě nečtli žádnou knížku od Ruth Ware, tak to běžte honem napravit! Její knížky vážně  miluju ( a to většinou preferuji fantasy) a už by zase mohla vyjít nějaká nová.


Manželka mezi námi  za mě taky super ♥


No a k veselí se radši nevyjadřovat. Bída s nouzí.


A na závěr malou ukázku z naší " chráněné" dílny. Babičky budou mít dozajista radost. 
Určitě.




Dejte mi do komentářů vědět jak jste si září a říjen užily vy:)


Hezkou sobotu všem,
Gabi

Gabi

Žádné komentáře:

Okomentovat