Začátky

Vítejte!

Už  to bude pěkných pár měsíců, co jsem si začínala pohrávat s myšlenkou, že začnu někde jinde, zase pěkně od začátku. No a tak jsem tady. Přiznám se, že jsem z toho trochu nesvá, ale na druhou stranu  mám hroznou radost a těším se.


Proč jsem vlastně chtěla začít znovu?

Ani ne za dva měsíce to bude rok, co jsme se vrátili zpátky do Čech  a já pár měsíců po návratu začala zjišťovat, že vůbec nevím jestli sem patřím,zda tu chci zůstat, co  chci a kdo vlastně jsem. Moc otázek. Moc.

A takhle se to se mnou  už nějaký ten pátek táhne a já se pomaloučku snažím dávat všechno dohromady a srovnat sama se sebou.
Jsou dny, kdy je to skvělý a  pak jsou ty kdy to není skvělý pro změnu vůbec. Dny, kdy se nechávám zdeptat sebemenším nezdarem,  dny kdy  mi nabručení lidi okolo mě totálně vysávají energii a já husa je nechám a pak se stávám stejným bručounem jako oni.

A tak jsem tu, abych  s vámi sdílela všechno co mi dělá radost, ale i to co stojí za starou belu. Protože  když je všechno růžové, je to docela nůda.
Takže proč jsem chtěla začít znovu?  Jednoduše protože jsem to potřebovala.

A příště už to roztočíme ♥
S láskou,
G.


Máte rádi podzim?

Je potřeba udělat si to ráno pěkné!

Hostivařská přehrada


Ze včerejšího yoga photoshootu, který byl boží!

Gabi

2 komentáře:

  1. Tak vítej, a já si běžím hodit tenhle blog do oblíbených! :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Je super že jsi zpet nejen v ČR ale že máš i nový blog. Věřím že ti to pomůže se srovnat s myšlenkami a zjistit že není tak špatný být zpátky v.CR i když věřím že cestovat po světě musel být obrovský zážitek a zkušenost. Mam ráda tve články, myšlenky a fotky. A těším se na další články od tebe. :)))

    OdpovědětVymazat